Canol Gökel

Icon

Sloganı olmayan blog

Televizyonun düşüşü

Mevcut televizyon medyası seyircinin ne istediğini iyi tahlil edemiyor. TV’nin izlenme oranı düşerken internet’te video izleme oranının neden arttığını anlayamıyorlar. Bu yüzden de TV’lerini internete taşırken TV’nin izlenme oranını düşüren etkenleri de birlikte getiriyorlar. Bunlardan en dikkat çekeni reklamlar. 1,5 dakikalık bir videoyu izlemek için 30 saniye reklam izlettiriyorlar. Bu durumda ben de kendimi onların kanalına girmezken buluyorum. Bilerek yaptığım bir protesto değil. Bir süre sonra fark ettiğim bir şey. Örneğin Youtube’da CBS tarafından yayınlanan video’lara tıklamadığımı fark ettim. Nedeni de başa koydukları reklamların uzunluğu.

Reklam hiç olmasın demiyorum ama 1,5-2 dakikalık, zaten tanıtım amaçlı konulmuş yani esas içeriği kesilmiş, videonun içinde olmasın.

Bazı şeylerin sonunu bu türden vizyon eksiklikleri getiriyor. Koskoca televizyon olgusu bir süre sonra raflara kalkacak düşünebiliyor musunuz?

Advertisements

Filed under: Daily, Internet

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: